SMS poruke za Valentinovo - Dan zaljubljenih

Kaboompics_com / Pixabay
Pred Dan zaljubljenih, Valentinovo, izdvojili smo za vas neke kratke sms poruke, koje će verovatno ulepšati dan i učiniti srecnim vašeg partnera.

Kako dođe Dan zaljubljenih, pripadnici lepšeg i jačeg pola utrkuju se ko će, pored poklona, uputiti reč sa kojom će bolje predstaviti naklonost prema ''nekome ko nam je poseban''. Mobilni telefoni su deo naše svakodnevice, i pored iznenađenja koje smo namenili nekome ko nam je drag, volimo da to ''zasolimo'' sa kratkim izrazom ljubavi putem sms poruke...

* Ako te plasim zovi 92, ako te palim zovi 93, ako te povredim zovi 94, ako me zelis samo me nazovi.

* Iz “Zavoda za zaljubljenje” Vas obaveštavaju, da u ovom trenutku, nekome neizmerno nedostajete. Zato Vas molimo da uzvratite poruku na ovaj broj. Hvala

* Ovde policija sa jednog neba. Hapsimo vas zbog krađe srca. Optužba će biti odbačena samo ako nam date svoje.

* Kad voliš nekog moraš i da patiš, kad izgubiš ljubav želiš da je vratiš, zato čuvaj ono što svim srcem voliš i da ode nemoj da dozvoliš.

* Pogledaj na sat i sve će ti biti jasno, niko nikome ne šalje poruke ovako kasno. To rade samo oni kojima je stalo, a zašto ja to radim razmisli bar malo…

* Obaveštavamo Vas da ste krivi za bankrot firme “Soko Štark”. Prodaja slatkiša je opala kada je utvrđeno da je osoba koja ovo čita, slađa od bilo čega.

* Sinoc sam dobio poruku od neba. Bogovi su se zalili da im je pobegao najlepsi andjeo. Ne brini se, nisam te odao!

* Imaš oči da me gledaš, imaš ruke da me diraš, imaš usne da me ljubiš, i pamet... da me ne izgubiš!

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP