SMS poruke za 8. mart

Žene su kao so... može se i bez njih, ali je bljutavo - replika je iz jednog filma, koja nam je prva pala na pamet razmišljajući kako da počnemo ovaj post. U svakom slučaju, čitateljkama od srca čestitamo njihov dan...

... A za one manje ambiciozne posetioce U poverenju, koji su sve duhovite i lepe osmomartovske SMS poruke vec iskoristili, evo još po neke ideje koja će možda dobro doći...

Za 8. mart poklanjam ti sebe. Ja sam cvecka!

Muskarci postoje zato da stvaraju zenama uspomene. Dozvoli da ti to dokazujem svakog dana, posebno ovog. Srecan Ti praznik!

Šaljem ti zvezdu najlepšeg sjaja, šaljem ti puno sreće bez kraja, šaljem ti ljubavlju ispunjen san i najlepše želje na današnji dan! Srecan Ti 8 mart.


Moje su zelje danas okrenute ka tebi, u tvome srcu moje je mesto. Znam da me volis od samog starta, alI najvise na dan 8. marta.

Saljem ti zvezdu najlepseg sjaja, saljem ti puno srece bez kraja, saljem ti ljubavlju ispunjen san i najlepse zelje na danasnji dan! SRECAN 8. MART

Da uvek budes luda, da osmeh nosis svuda, da ti nikad ne fali para, da te ne zezne neka budala, jer mi smo najbolje za sva vremena, ma srećan ti Dan zena!

Neka ovaj dan bude samo tvoj, neka sunce samo za tebe sija, ne zato sto si žena već zato što si jedinstvena i od svih drugačija.. Srecan 8 mart.

I da se svet menja, i da se svet ruši, jedna žena uvek u srcu je i duši. Ne daj bože da je nema… Majko srećan ti 8. mart Dan žena!

Ova poruka prenosi sreću i dobro raspoloženje! Makar na trenutak uživaj u osećanju da neko uvek misli na tebe.

Volim te, jer si život moj i tebi dugujem sav uspeh svoj ne volim samo ovaj osmomartovski dan jer i svaki drugi nama poseban

Ovo je slatka poruka, pisana slatkim slovima u jednom slatkom danu i koja je poslata u najsladjem minutu i može je dobiti najsladja osoba na svetu. Srecan ti 8 mart slatkišu.

Pruži mi ruku da te odvedem gde se i tužni smeju. Podji sa mnom gde oblaci sreće večito greju. Pusti da ti pokažem kako andjeli dišu i kako oni volim te pišu. Srecan Ti 8. mart.

Mnogi će ti poželeti brdo lepih stvari, ali će se malo njih potruditi da to ostvari.Ja ti želim samo onoliko, koliko je potrebno da budeš srećna. Srecan 8. mart.

Hoću da svakog dana me voliš da svaki korak za mnom ponoviš, da mi sve s tobom bude kao san, a ne samo taj osmomartovski dan.

Ljubavi moja najdraža volim te više od svega odavde pa sve do neba… Srećan ti 8. mart.

Neka ti svaki sledeći dan bude bolji,neka sve bude po tvojoj volji, i kada pada kiša nek tebi sija sunce. Sretan ti 8 mart.

Moje su želje danas okrenute ka tebi, u tvome srcu moje je mesto. Znam da me volis od samog starta, alI najvise na dan 8. marta.

Neka ti sreća postane stvarnost, nek ti zdravlje postane trajnost, nek te ljubav u srcu greje i nek se ostvare sve tvoje želje. Srecan osmi mart.

Cveta ruža usred žita, ljubim onu koja čita, ljubi i ti onog ko šalje, pa nek ruža cveta i dalje!!! Srecan ti 8. mart.

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP