Tverkovanjem zarađuje stotine hiljada dolara

Foto: YouTube
Džesika Vanesa (22) iz Orlanda, nekadašnja profesorka u vrtiću, pohvalila se medijima da jako dobro živi od tverkovanja na društvenoj mreži Vine.

Naime, budući da je njena umešnost u tom erotskom plesu do sada privukla gotovo dva miliona obožavatelja, Vanesu su počele plaćati velike kompanije da ih spominje u videima, pa sada godišnje zarađuje šestocifreni iznos.


- Danas za samo šest sekundi zaradim koliko sam uspevala da stavim u džep za četiri meseca predavanja. Kupila sam novi automobil i potpuno otplatila dugovanja prema školi u kojoj sam diplomirala - izjavila je atraktivna devojka kojoj su nadenuli nadimak najbolje tverkerašice na svetu.

Nekada povučena, Vanesa je u intervjuu priznala da je s vremena na vreme uhvati kriza, i da joj nije svejedno kada je ljudi nazivaju "prostititutkom" zbog toga čime se bavi.

- Za mene je to samo vrsta plesa. Međutim, pogađaju me takvi komentari i dvaput sam bila nadomak odluci da se maknem s društvenih mreža, obrišem sve profile i dosadašnje radove. Srećom, imam porodicu koja me podržava, a pogotovo su to brat koji me snima i baka koja je divlja u duši poput mene - izjavila je.

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP