50 sitnica koje nas čine srećnim

"Sreća nije slučajna; a nije niti nešto što trebate želeti. Sreća je nešto što sami stvarate", rekao je Džim Ron. Pritom se često se kaže da je sreća u malim stvarima. I izgleda da je zaista tako - istraživanje u kojem je učestvovalo 2.000 ljudi pokazalo je da je čista posteljina dovoljna za trenutak pravog blaženstva kad prvi put legnemo u nju...

Evo liste 50 sitnica koje "sreću znače". Srećni smo, dakle, kad:

... spavamo u čistoj posteljini.

... nas sunce "miluje" po licu.

... nam ljudi kažu "hvala" ili nas osoba koju ne poznajemo iznenadi ljubaznošću.

... pronađemo novac koji nismo očekivali.

... imamo vremena za sebe.

... se zacenimo od smeha.

... se "razvlačimo" po kauču u dnevnoj sobi.

... osetimo miris svežeg hleba.

... uradimo nešto lepo za nekog drugog.

... smo sveže istuširani.

... na radiju ide naša omiljena pesma.

... ono što nam treba nađemo na rasprodaji.

... sedimo kod kuće i slušamo pljusak ili oluju.

... osetimo miris tek skuvane kafe ili čaja.

... postignemo neki uspeh svojim radom.

... duga, topla kupka.

... vidimo sneg po kojem još niko nije gazio.

... osetimo miris sveže pokošene trave.

... nam se kockica čokolade polako topi u ustima.

... smo aktivni van kuće.

... natenane spremamo sebi doručak koji volimo.

... se igramo sa kućnim ljubimcem.

... nas neko izmasira, tako da se potpuno opustimo.

... u petak u jednom trenutku pomislimo 'hej, počinje vikend'.

... uživamo u komadu savršeno pečenog mesa.

... se probudimo pre nego što nam je zvonio budilnik, sami od sebe.

... vežbamo.

... ugledamo dugu.

... se setimo nečega što smo zaboravili.

... pravimo kolač i on ispadne "kao sa reklame".

... u jesen zakoračimo u gomilu opalog lišća.

... "puckamo" one balončiće na pucketavoj foliji za pakovanje.

... plivamo u moru ili jezeru.

... miris novih kola.

... igramo, a niko nas ne gleda.

... pomirišemo novu knjigu.

... uzmemo prvi gutljaj dobrog vina.

... namestimo "out of office" opciju pre nego što krenemo na odmor.

... obujemo nove novcate čarape.

... je napolju ledeno i para nam ide iz usta, pa je gledamo kako odlazi.

... dobijemo novi kancelarijski materijal.

... pevamo pod tušem.

... uspemo da sednemo u gradskom prevozu.

... izaberemo pomorandžu ili mandarinu koja se lako ljušti.

... otkopčamo dugme na farmerkama jer smo se upravo najeli kao buva.

... čujemo ono "pop" kad otvorimo novu teglu džema ili kiselih krastavčića.

... završimo sređivanje kupatila.

Izvor: mondo.rs

1 komentara:

dercy lyne петак, 19. април 2019. 09:16:00 CEST  

Moje ime je Darci Lyne. Ovo je vrlo sretan dan u mom životu zahvaljujući pomoći koju mi ​​je Dr. Poziv ili WhatsApp: +2349083639501 ... Bio sam u braku 6 godina i bilo je tako strašno jer je moj muž stvarno varao i tražio razvod, ali kad sam naišao na e-poštu Dr. toliko ljudi dobiva svoje bivše natrag i pomoći popraviti odnos i učiniti ljude sretnima u njihovom odnosu. Objasnio sam svoju situaciju i onda sam tražio njegovu pomoć, ali na moje najveće iznenađenje, on mi je rekao da će mi pomoći u mom slučaju i da sada slavim jer se moj suprug potpuno promijenio na bolje. Uvijek želi biti uz mene i ne može ništa učiniti bez moje sadašnjosti. Stvarno uživam u braku, što je velika proslava. Nastavit ću svjedočiti na internetu jer je dr ..nosakhare pravi čarolija. POTREBNA POMOĆ? KONTAKT
  -Email- blackmagicsolutions95@gmail.com
možete ga dodati i na Whats-app: +2349083639501
On je jedini odgovor na vaš problem i čini da se osjećate sretni u svom odnosu. I to je savršeno u vašem odnosu.
Želiš li svog bivšeg povratnika?
želite ljubavnu čaroliju za novog ljubavnika?
Rješenje problema bez djece?
Rješenje financijskih problema?
Slaba erekcija i brza ejakulacija?
rješenje bolesti i bolesti tijela
Sve vrste rješavanja problema astrologijom?
Rješenje problema razvoda?
Nazovite ili WhatsApp: +2349083639501
(nemojte zanemariti ako ne trebate pomoć)

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP